V šolskem letu je načrtovanih 35 tednov pouka (oziroma 32 tednov za učence 9. razreda). Petnajst dni pouka se izvaja v obliki dni dejavnosti, ki se bodo v nekaterih primerih izvajali v okviru šol v naravi. Dnevi dejavnosti so namenjeni vsebinam, ki zahtevajo večji časovni sklop za dosego učnih ciljev. Take vsebine so npr. kulturne predstave, terenske vaje, učne delavnice, športni dogodki in druge dejavnosti.
Predmeti/število ur tedensko | 1. r | 2. r | 3. r | 4. r | 5. r | 6. r | 7. r | 8. r | 9. r |
Slovenščina (SLJ) | 6 | 7 | 7 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3,5 | 4,5 |
Matematika (MAT) | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Angleščina (TJA) | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | |
Likovna umetnost (LUM) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Glasbena umetnost (GUM) | 2 | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Družba (DRU) | 2 | 3 | |||||||
Geografija (GEO) | 1 | 2 | 1,5 | 2 | |||||
Zgodovina (ZGO) | 1 | 2 | 2 | 2 | |||||
Državljanska kultura in etika (DKE) | 1 | 1 | |||||||
Spoznavanje okolja (SPO) | 3 | 3 | 3 | ||||||
Fizika (FIZ) | 2 | 2 | |||||||
Kemija (KEM) | 2 | 2 | |||||||
Biologija (BIO) | 1,5 | 2 | |||||||
Naravoslovje (NAR) | 2 | 3 | |||||||
Naravoslovje in tehnika (NIT) | 3 | 3 | |||||||
Tehnika in tehnologija (TIT) | 2 | 1 | 1 | ||||||
Gospodinjstvo (GOS) | 1 | 1,5 | |||||||
Šport (ŠPO) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Izbirni predmeti | 2/3 | 2/3 | 2/3 | ||||||
Neobvezni izbirni predmeti | 2 | 2/1 | 2/1 | 2/1 | 2 | 2 | 2 | ||
Oddelčna skupnost | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||
Število predmetov | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 11 |
12,13, 14 |
14,15, 16 |
12,13, 14 |
Število ur tedensko | 20 | 23 | 24 | 23,5 | 25,5 | 25,5 | 27/28 |
27,5/ 28,5 |
27,5/ 28,5 |
Število tednov pouka | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 | 32 |
Kulturni dnevi | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Naravoslovni dnevi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Tehniški dnevi | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Športni dnevi | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
V okviru predmetnika so naši kontinuirani cilji:
- povečati raznolikost metod in oblik dela pri učenju in poučevanju ter lažje načrtovati nove inovativne metode poučevanja in jih integrirati v delo z našimi učenci;
- učinkoviteje izvajati vzgojno-izobraževalno delo in še izboljšati rezultate v znanju;
- aplicirati medpredmetno povezovanje in izvajanje pouka pri različnih kombinacijah predmetov na horizontalni ravni enega razreda ter vertikalni ravni od 1. do 9. razreda;
- še naprej uspešno dosegati ustrezno realizacijo vseh predmetov;
- ohraniti in še nadgraditi zadovoljstvo učencev, staršev in strokovnih delavcev pri delu v šoli.
NIP računalništvo se bo izvajal v dveh skupinah. Prvo ocenjevalno obdobje: dve uri strnjeno 1. skupina. Drugo ocenjevalno obdobje: dve uri strnjeno 2. skupina. Izbirni predmet obdelava gradiv: les se bo izvajal samo v 1. polletju.
Fleksibilni predmetnik je na šoli že povsem ustaljen. Izvajali ga bomo tudi v 4., 5., 6., 7., 8. in 9. razredu. Fleksibilni predmetnik omogoča drugačno razporeditev tedenskega števila ur pouka pri vseh predmetih, razen pri SLJ, TJA, MAT in ŠPO, vendar v obsegu letnega števila ur. Glavni razlog za izvajanje fleksibilnega predmetnika so možnosti, ki nam jih ponuja za dosego kvalitetnejšega znanja.