V okviru Nacionalnega meseca skupnega branja na šoli izvajamo številne aktivnosti povezane s spodbujanjem branja in krepitvijo bralne pismenosti.
Pri pouku učenci prebirajo knjige za domače branje, berejo umetnostna in neumetnostna besedila, nekateri s seboj prinašajo knjigo po svojem izboru. Za učence prvega, drugega in tretjega razreda smo v šolski knjižnici pripravili pravljične urice. Učence so pričakale učenke predmetne stopnje, ki so jim prebrale pravljico ter se z njimi pogovarjale o prebranem. V nekaterih razredih smo “skuhali” tudi lastno pravljico in razmišljali katere čarobne sestavine bi vključili vanjo. Učenci so nato imeli čas, da prelistajo knjige in si izberejo zgodbo po svojem izboru. S šestošolci smo se v knjižnici družili ob zbirkah avtorskih in ljudskih pravljic ter spoznavali kdo so bili posamezniki, ki so pomembno prispevali k ohranitvi ljudskih pravljic.
S tremi učenkami predmetne stopnje smo obiskali tudi vse razrede na podružnični šoli v Temenici, kjer so nas lepo in prisrčno sprejeli.
Z bralnimi aktivnostmi in spodbujanjem pozitivnega odnosa do branja in knjig bomo nadaljevali skozi celo šolsko leto.