Četrtošolci so svoje znanje o šolanju v preteklosti nadgradili z izkušnjo zanimive učne ure iz leta 1907. Tako so se 26. marca v Slovenskem šolskem muzeju v Ljubljani predali vodenju stroge gospodične učiteljice pri uri lepega vedenja. Preizkusili so se tudi v zapisu na skrilaste tablice s kredo in ugotovili, da je bilo potrebno učitelja jako dobro poslušati, saj ni bilo zapisa, ki bi si ga odnesli domov. Zapis, ki je nastajal, so morali sproti brisati, da so lahko ponovno pisali. Ob pisanju in poslušanju so doživeli tudi stroge vzgojne metode tistega časa. Tišina v šolski izbi je bila izredna.
Zraven doživetja učne ure, so si učenci v muzeju ogledali tudi stare učne pripomočke ter spoznali zgodovino šolstva na Slovenskem.
Šolski muzej so zapustili z bogato izkušnjo in spoznanjem, da se je šolanje v preteklosti zelo razlikovalo od današnjega ter da obiskujejo učencem prijazno šolo.