V šolskem letu je načrtovanih 35 tednov pouka (oziroma 32 tednov za učence 9. razreda). Petnajst dni pouka se izvaja v obliki dni dejavnosti, ki se bodo v nekaterih primerih izvajali v okviru šol v naravi. Dnevi dejavnosti so namenjeni vsebinam, ki zahtevajo večji časovni sklop za dosego učnih ciljev. Take vsebine so npr. kulturne predstave, terenske vaje, učne delavnice, športni dogodki in druge dejavnosti.
predmeti dnevi dejavnosti/ tedensko število ur |
1. r | 2. r | 3. r | 4. r | 5. r | 6. r | 7. r | 8. r | 9. r | |
SLJ | slovenščina | 6 | 7 | 7 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3,5 | 4,5 |
MAT | matematika | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
TJA | angleščina | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | |
LUM | likovna umetnost | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 |
GU | glasbena umetnost | 2 | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 | 1 | 1 | 1 | 1 |
DRU | družba | 2 | 3 | |||||||
GEO | geografija | 1 | 2 | 1,5 | 2 | |||||
ZGO | zgodovina | 1 | 2 | 2 | 2 | |||||
DKE | domovinska in državljanska kultura in etika | 1 | 1 | |||||||
SPO | spoznavanje okolja | 3 | 3 | 3 | ||||||
FIZ | fizika | 2 | 2 | |||||||
KEM | kemija | 2 | 2 | |||||||
BIO | biologija | 1,5 | 2 | |||||||
NAR | naravoslovje | 2 | 3 | |||||||
NIT | naravoslovje in tehnika | 3 | 3 | |||||||
TIT | tehnika in tehnologija | 2 | 1 | 1 | ||||||
GOS | gospodinjstvo | 1 | 1,5 | |||||||
ŠPO | šport | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
UOS | oddelčna skupnost | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||
OIP | obvezni izbirni predmet | 2 ali 3 | 2 ali 3 | 2 ali 3 | 2 ali 3 | |||||
KD | kulturni dnevi | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
ND | naravoslovni dnevi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
TD | tehniški dnevi | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
ŠD | športni dnevi | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
N1A | NIP angleščina | 2 | ||||||||
N2N | NIP nemščina | 1 ali 2 | 1 ali 2 | 1 ali 2 | 2 | 2 | 2 | |||
NUM | NIP umetnost | 1 ali 2 | 1 ali 2 | 1 ali 2 | ||||||
NRA | NIP računalništvo | 1 ali 2 | 1 ali 2 | 1 ali 2 | ||||||
NŠP | NIP šport | 1 ali 2 | 1 ali 2 | 1 ali 2 | ||||||
NTE | NIP tehnika | 1 ali 2 | 1 ali 2 | 1 ali 2 | ||||||
SKUPNO ŠTEVILO PREDMETOV | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 11 | 12-14 | 14-16 | 12-14 | |
SKUPNO TEDENSKO ŠTEVILO UR | 20 | 23 | 24 | 24 | 25,5 | 25,5 | 27/28 |
27,5/ 28,5 |
27,5/ 28,5 |
|
ISP | individualna in sku. pomoč | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
DDP | dopolnilni in dodatni pouk | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
ID | interesne dejavnosti | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
V okviru predmetnika so naši kontinuirani cilji:
- povečati raznolikost metod in oblik dela pri učenju in poučevanju ter lažje načrtovati nove inovativne metode poučevanja in jih integrirati v delo z našimi učenci;
- učinkoviteje izvajati vzgojno-izobraževalno delo in še izboljšati rezultate v znanju;
- aplicirati medpredmetno povezovanje in izvajanje pouka pri različnih kombinacijah predmetov na horizontalni ravni enega razreda ter vertikalni ravni od 1. do 9. razreda;
- še naprej uspešno dosegati ustrezno realizacijo vseh predmetov;
- ohraniti in še nadgraditi zadovoljstvo učencev, staršev in strokovnih delavcev pri delu v šoli.
NIP računalništvo se bo izvajal v dveh skupinah. Prvo ocenjevalno obdobje: dve uri strnjeno 1. skupina. Drugo ocenjevalno obdobje: dve uri strnjeno 2. skupina. NIP šport se bo v tem šolskem letu izvajal v treh skupinah.
Fleksibilni predmetnik je na šoli že povsem ustaljen. Izvajali ga bomo tudi v tem šolskem letu, in sicer v 4., 5., 6., 7., 8. in 9. razredu. Fleksibilni predmetnik omogoča drugačno razporeditev tedenskega števila ur pouka pri vseh predmetih, razen pri SLJ, TJA, MAT in ŠPO, vendar v obsegu letnega števila ur. Glavni razlog za izvajanje fleksibilnega predmetnika so možnosti, ki nam jih ponuja za dosego kvalitetnejšega znanja.