Mednarodna izmenjava

1. dan (ponedeljek, 25. 3. 2019)

HIRSCHAID – WIR SIND HIER!

Ponedeljek … nestrpno že stojimo na avtobusni postaji pred šolo in čakamo na odhod v Hirschaid. O, ura je že pol osmih in odpravili se bomo na pot.

Že se peljemo mimo Ljubljane, proti Gorenjski. Pred nami je predor Karavanke, ki v dolžino meri 5000 metrov več, kot je visok Triglav. Malo prepevamo, poslušamo glasbo, se pogovarjamo in komaj opazimo, da smo prevozili skoraj celo Avstrijo. Prečkamo mejo in že smo v Bundesrepublik Deutschland. Hitro rešimo še kviz o Nemčiji in spoznamo nekaj zanimivosti. Ob pol petih popoldne srečno prispemo v Hirschaid, kjer je poskrbljeno za udobno namestitev. Hotel nam je všeč, sedaj pa moramo spoznati naše nove nemške prijatelje, zato se v njihovo šolo odpravimo na večerjo. Hrana nam tekne, malo smo še zadržani, ampak energije pa nam vseeno ne primanjkuje. Šolski učiteljski bend je odličen!

Jutri pa … mi že vemo, vi pa še izveste.

Gute Nacht

2. dan (torek, 26. 3. 2019)

BOWLING UND STADTBUMMEL

V šoli nas pričaka prav prisrčno/skrbno/pozorno pripravljen zajtrk. Nom, nom, kako nam tekne. Ker se še ne poznamo z vsemi, se zopet predstavimo – v nemščini, seveda! Potem nas nemški učenci peljejo po šoli in nam jo razkažejo. Zanimivo! Pred odhodom v Bamberg nas v mestni hiši prijazno sprejme župan občine Hirschaid Klaus Homann. Sledi vožnja proti Bambergu, kjer se najprej ustavimo na bowlingu. Kul glasba, kul ambient, prav odlično se imamo! Nato v parku pod drevesom pomalicamo in se lotimo raziskovanja Bamberga. Gremo po centru mesta dol in gor ter izvemo kar nekaj zanimivega. Večerjo si privoščimo v restavraciji na obrobju Bamberga. Malo smo že utrujeni, saj je za nami pester dan. Dobro se bomo naspali, zjutraj pa energično v nov dan …

Bis morgen.

3. dan (sreda, 27. 3. 2019)

SCHULE UND SPASS

Komaj smo šli spat, pa se že zbudimo v novo jutro, v nov dan, namenjen predvsem obisku šole in športnim aktivnostim. V šoli nas najprej pričaka slasten zajtrk, pri pouku angleščine veliko izvemo o šoli gostiteljici, Hirschaidu in okoliških mestih. Pri pouku tehnike si v moderno opremljeni učilnici izdelamo uporaben izdelek, ki nas bo spominjal na izmenjavo. Pridružimo se pouku, namenjenemu učencem, ki so se nedavno priselili v Nemčijo in morajo najprej dobro usvojiti nemški jezik. Prihajajo s celega sveta. Nato se najemo in odpravimo v športno dvorano, kjer se preizkusimo v različnih spretnostih. Pred večerjo pa nas čakajo še vodne aktivnosti. Plavamo, se nekajkrat spustimo po toboganu, malo se namočimo v precej topli vodi, pa že hodimo proti restavraciji, kjer večerjamo. Sedaj smo tako siti, da ne moremo več pisati. Se slišimo jutri!

Morgen geht’s weiter!

4. dan (četrtek, 28. 3. 2019)

DELFINSHOW UND EINKAUFEN

Pot nas že zjutraj vodi proti Nürnbergu, kjer je naš prvi postanek živalski vrt. Takoj nas navduši predstava z delfini in morskimi levi, tako da si potem še z večjim veseljem ogledamo druge živali. Potem še nekaj časa preživimo v srednjeveškem Nürnbergu. Mesto je lepo, vseeno pa ne moremo mimo številnih trgovin. Povečerjamo v lokalnem gostišču. Na žalost bo počasi treba že spakirati, saj se približuje dan odhoda …

Schlaft gut!

5. dan (petek, 29. 3. 2019)

JEANS UND MUSIK

Pred nami je še zadnji dan. Kot vsak dan najprej zajtrkujemo, potem pa se sprehodimo po Hirschaidu. Prijazna gospa nam pokaže zanimivosti tega kraja. Čas je za obisk muzeja Levija Straussa, izumitelja kavbojk oz. jeansa. Z zanimanjem si ogledamo njegovo rojstno hišo ter se seznanimo z njegovim življenjem in ameriških uspehom. Veselimo se glasbene delavnice. Preizkusimo se v igranju kar nekaj inštrumentov. Po kosilu se kar nekaj časa poslavljamo, saj zapuščamo nove prijatelje. Vsekakor pa se spet vidimo jeseni.

Bis bald!

Teden je minil, kot bi mignil. Gostitelji so lepo skrbeli za nas, za kar se jim iz srca zahvaljujemo. Potrudili so se, da smo vsak dan veliko doživeli in vas lahko zasipali s svežimi novicami.

Iz Hirschaida smo se vam tako javljali Klara, Aleksea, Nejc, Sarah, Valter, Žak, Luka, Aljaž, Veronika, Nika, Jerca ter učiteljici  Jana in Lea.